01 Úvod do problematiky čtení v cizím jazyce - vymezení základních pojmů, představení základní literatury a odborných periodik02 Techniky čtení a jejich vyučování napříč úrovněmi pokročilosti; kognitivní, metakognitivní a socio-afektivní strategie03 Metodika výuky čtení u začátečníků a mírně pokročilých (úrovně A1, A2, B1), zdroje vhodných textů04 Metodika výuky čtení středně pokročilých a pokročilých (úrovně B2, C1, C2), zdroje vhodných textů05 Slovní zásoba, její osvojování, strategie výuky, strategie osvojování slovní zásoby06 Výuka reálií07 Prezentace výsledků soudobého výzkumu v oblasti čtení v cizím jazyce08 Úvod do problematiky poslechu v cizím jazyce - vymezení základních pojmů, představení základní literatury a odborných periodik09 Metodika výuky poslechu u začátečníků a mírně pokročilých (úrovně A1, A2, B1), zdroje textů k poslechu10 Metodika výuky poslechu u středně pokročilých a pokročilých (úrovně B2, C1, C2), zdroje textů k poslechu11 Testovací techniky čtení a poslechu, výuka ke zkouškám12 Prezentace výsledků soudobého výzkumu v oblasti poslechu v cizím jazyce
The course extends the subject areas of the foundation courses in Teaching English as a Foreign Language through detailed focus on practice-oriented and research-based approaches to the teaching of receptive skills (listening, reading, vocabulary acquisition etc.). It combines research and practice reviews with practical workshops on the teaching of related skills and techniques.