Charakteristika obsahu předmětu:
1. Vývoj personálního marketingu a základní východiska
2. Úvod do marketingu, základní pojmy a marketingový mix
3. Metody a procesy designu
4. Definice značky zaměstnavatele a EVP
5. Interní personální marketing
6. Externí personální marketing
7. Marketingové modely v rozhodovacím procesu uchazečů
8. Moderní marketingová komunikace
9. Online marketing a jeho specifika
10. Sociální sítě v personálním marketingu
11. Etické a právní aspekty online personálního marketingu
12. Online marketing vzdělávacích institucí
13. Personální marketing neziskových organizací
AAN120121 / PERSONÁLNÍ MARKETING 1AND / Bakalářské studium 2023/2024
PhDr. Olga Běhounková, Ph.D.
LS 1/1; povinný předmět
Z + Zk / 4 kredity
Cílem předmětu je seznámení s personálním marketingem, jeho vývojem v kontextu technologického rozvoje a situace na trhu práce a s aktuálními trendy v této oblasti. Sledováno je uplatnění marketingového myšlení a konkrétních nástrojů v dílčích personálních činnostech, zejména v oblasti získávání zaměstnanců a jejich stabilizace. Pozornost je věnována základním východiskům a pojmům personálního marketingu, marketingovému mixu, metodám a procesům designu, značce zaměstnavatele (Employer Branding) a EVP (Employee Value Proposition), internímu a externímu personálnímu marketingu, marketingovým modelům v rozhodovacím procesu uchazečů, marketingové komunikaci, online marketingu a jeho etickým a právním aspektům, online marketingu vzdělávacích institucí a personálnímu marketingu neziskových organizací.