- s učebnicemi a dalšími pomůckami (didaktická technika, doplňkové učební materiály, speciální učebny apod.),
- s vyučovacími a mimovyučovacími povinnostmi učitele,
- s dokumentací pro výuku (rámcové vzdělávací programy, školní vzdělávací programy, učební plány, učební osnovy, časově tematické, činnost předmětových komisí apod.),
\r\n- s povinnostmi třídního učitele a s příslušnou dokumentací (třídní kniha, třídní výkaz, vedení třídnické hodiny),
\r\n- se specifiky daného typu školy a celým chodem konkrétní školy (řízení školy, řešení výchovných otázek, mimovyučovací aktivity, zájmová činnost žáků apod.).
\r\n\r\n
Z praxe si student vede souhrnný přehled o praxi (po ukončení praxe jej potvrzuje fakultní učitel) a pedagogický deník. Tyto dokumenty - spolu s hodnocením praxe vyhotoveným a podepsaným fakultním učitelem - následně slouží jako podklad pro reflexi praxe, již student provádí při osobní konzultaci s vyučujícím předmětu Pedagogická.
","inLanguage":"cs"}]}Cílem souvislé pedagogické praxe je umožnit studentům ověřit si v praxi a zde vědomě aplikovat dovednosti a znalosti, které si osvojili v rámci předmětu ACN300105 PVS/VS Didaktika českého jazyka pro neslyšící (obor Čeština v komunikaci neslyšících). Praxe je zaměřena především na získávání a rozvíjení souboru znalostí a dovedností, které jsou potřebné k přípravě a vlastnímu vedení vyučovacích hodin.
Studenti se mají zároveň seznámit: - s učebnicemi a dalšími pomůckami (didaktická technika, doplňkové učební materiály, speciální učebny apod.), - s vyučovacími a mimovyučovacími povinnostmi učitele,
- s dokumentací pro výuku (rámcové vzdělávací programy, školní vzdělávací programy, učební plány, učební osnovy, časově tematické, činnost předmětových komisí apod.),
- s povinnostmi třídního učitele a s příslušnou dokumentací (třídní kniha, třídní výkaz, vedení třídnické hodiny),
- se specifiky daného typu školy a celým chodem konkrétní školy (řízení školy, řešení výchovných otázek, mimovyučovací aktivity, zájmová činnost žáků apod.).
Z praxe si student vede souhrnný přehled o praxi (po ukončení praxe jej potvrzuje fakultní učitel) a pedagogický deník. Tyto dokumenty - spolu s hodnocením praxe vyhotoveným a podepsaným fakultním učitelem - následně slouží jako podklad pro reflexi praxe, již student provádí při osobní konzultaci s vyučujícím předmětu Pedagogická.
Souvislá pedagogická praxe. U tohoto předmětu je možný opakovaný zápis předmětu podle čl. 9 Pravidel pro organizaci studia na FF UK v Praze, která byla schválena AS FF UK v Praze dne 13. 5. 2010 a AS UK v Praze dne 28. 5. 2010 s účinností od prvního dne akademického roku 2010/2011.