Tematické okruhy:
1. Realizace vyučovací jednotky - její typy, struktura a organizační formy. Tvorba tzv. "Fiches pédagogiques".
2. Analýza učebního materiálu a učebnic.
3. Kriteriální hodnocení při výuce jednotlivých řečovách dovedností. Formy sebehodnocení.
4. Receptivní kompetence - poslech s porozuměním, metodické postupy při práci s poslechem, didaktizace autentických dokumentů, příprava aktivit zaměřených na poslech.
5. Receptivní kompetence - porozumění psanému slovu, metodické postupy při práci s textem, druhy textů, příprava aktivit zaměřených na četbu.
6. Produktivní kompetence - fonetika a fonologie, výslovnost a její problematika ve výuce FLE.
7. Produktivní kompetence - samostatný mluvený projev, metodické postupy při aktivizaci mluvení, druhy aktivit a jejich příprava.
8. Interaktivní kompetence - druhy aktivit a jejich příprava.
9. Gramatická a lexikální jazyková kompetence - jejich význam a integrace do výuky FLE.