Předběžný časový plán:
1. Práce s textem a úkoly pro studující
2. Filosofické dovednosti
3. Filosofické dovednosti, práce s textem a úkoly pro studující - workshop
4. Metodická pestrost ve výuce filosofie I.
5. Metodická pestrost ve výuce filosofie II.
6. Metodická pestrost ve výuce filosofie - workshop
7. Návštěva minikonference "Setkání přátel živé filosofie" (13.
4.)
8. Filosofie pro děti - diskuse s hosty
9. Hodnocení a zpětná vazba ve výuce filosofie I.
10. Hodnocení a zpětná vazba ve výuce filosofie II.
11. Plán bloku a plán roku
12. Zpětná vazba od SŠ studujících a zpětná vazba ke kurzu
The course builds on Didactics of Philosophy I and extends, complements and deepens the spectrum of methods or conceptions discussed. The individual seminars will include tlectures as well as direct testing of various methods or procedures and follow-up guided discussion.
Participation in the model lessons that conclude the course will also be offered to interested high school students and teachers to assist in their reflection.