Rozhovory: aktivní naslouchání, pravidla dialogu Pracovní pohovory: příprava pracovního pohovoru, metody vedení pohovoru, písemné materiály uchazeče o zaměstnání, prezentace vlastních dovedností v pracovním pohovoru. Komunikace v malých skupinách: vytváření týmů, řešení problematických situací, vedení schůzí a jednání na pracovišti Jednání se zákazníkem: základní komunikační schémata, problematický zákazník, techniky vyjednávání.
Jako jeden z výstupů bude studenty zpracováno krátké video, které bude popisovat vybranou komunikační situaci.
St 13:00-14:30 v místnosti 2.3.
Vhodné pro studenty 2. ročníku
Cílem předmětu je vybavit studenta základními teoretickými znalostmi o chování ve vybraných komunikačních situacích spojených s jeho profesí. Dále prostřednictvím hraní rolí a analýzy konkrétních situací student získá správné komunikační návyky, procvičí si konkrétní dovednosti a dokáže analyzovat chyby v komunikaci informačních profesionálů. V rámci výuky bude vytvořeno krátké video na dané téma a bude provedena analýza sledované situace.