1. Podstata a role marketingu, základní pojmy a specifika marketingu v kultuře
2. Marketingové prostředí, národní a globální trhy kultury a umění, podstata art marketingu
3. Základní koncepce a přístupy k marketingu, jejich využití v art marketingu
4. Marketingové analýzy, plánování a strategie na trzích umění a kulturního dědictví, marketingový plán
5. Zákazníci, klienti a jejich specifika na trzích kultury a umění, rozhodování spotřebitele (návštěvníka), segmentace zákazníků
6. Význam a obsah marketingových informací, marketingový výzkum na trzích kultury a umění
7. Marketingové nástroje: Kultura a umění jako produkt, životní cyklus produktu a zavádění nových produktů, jejich specifika v oboru služeb na trzích kulturních statků
8. Komerční art marketing a produktový mix
9. Cena, její role, specifika a strategie v neziskovém sektoru kultury, komerční ocenění speciálních nabídek, cena na trzích umění
10. Distribuce kultury, umění a kulturního dědictví, místo, dostupnost a působnost, elektronické zpřístupnění kultury, specifika služeb informačních center, uměleckých a kulturních agentur
11. Marketingová komunikace a možnosti komunikačního mixu v sektoru kultury, PR a odborná kritika, role nových médií
12. Marketingová komunikace firem a corporate image prostřednictvím kultury a umění, komerční výstavnictví, sponzoring, umělecká práce na zakázku
Předmět přináší rámcový pohled na marketing s důrazem na využití v neziskových kulturních organizacích, informačních centrech a knihovnách, organizacích spravujících kulturní dědictví, ve firmách a agenturách v sektoru kultury a umění a následně se zabývá specifiky marketingu v této sféře.