Charles Explorer logo
🇬🇧

Practical Language Course I

Class at Faculty of Arts |
ANL400125

This text is not available in the current language. Showing version "cs".Syllabus

1. Úvod do praktického použití jazyka, fonetické základy, výslovnost. Spole?enská tematika: seznámení, p?edstavení,se a s tím spojená slovní zásoba. Gramatická tématika: verbum presens 1, verbum presens 2, interrogativum, syntaxis: oznamovací v?ta.

2. Spole?enská tématika: orientace ve m?st?, dopravní prost?edky, služby, rozší?ení slovní zásoby v t?chto oblastech. Gramatika singulár, plurál, slovesa mít a být, syntax: interogativní v?ty.

3. Spole?enská tématika: možnosti zábavy, objednávání služeb. Rozší?ení slovní zásoby v t?chto oblastech. Gramatika : inverze, interogativní v?ty, negace.

4. Spole?enská tématika: popis událostí, komentá?e. Rodinné vztahy. Rozší?ení slovní zásoby v t?chto oblastech. Gramatika: pronomen personale jako objekt. Syntax - celkový p?ehled.

5. Spole?enská tématika: práce, obchod, bydlení. Služby. Gramatika: plurál. Adverbiální pronomen "er" + jeho variace. Konstrukce "om ? te + infinitiv.

6. Spole?enská tématika: práce a volný ?as. Gramatika: pronomen possessivum. Adjektivum + comparativ.

7. Spole?enská tématika: cestování, žádost o informace, podání informace. Gramatika: konjunkce. Tvo?ení vedlejších v?t. Procvi?ení adverbiálního zájmena "er".

8. Spole?enská tématika: Návšt?va u léka?e, popis t?la. Gramatika: stup?ování p?ídavného jména.

9. Spole?enská tématika: Vzpomínky, popsat d?je v minulosti. Gramatika: nepravidelná slovesa, odlu?itelné p?edpony, pronomen demonstrativum.

10. Spole?enská tématika: Práce, ucházet se o práci. Gramatika: sloveso v minulém ?ase. Imperfect.

This text is not available in the current language. Showing version "cs".Annotation

Jazyková cvicení jsou koncipována jako intenzivní kurz praktického jazyka. U posluchace se nepredpokládá predchozí jazyková znalost.

Praktický kurs I seznámí studenta se základy nizozemské gramatiky a obecnou slovní zásobou Cílem kurzu je, aby student získal základní ústní a písemné vyjadrovací schopnosti v nizozemštine a byl schopen císt nizozemské texty a sledovat výuku odborných predmetu .