Charles Explorer logo
🇨🇿

VS - Social media marketing and monitoring

Předmět na Filozofická fakulta |
ANM50551

Sylabus

1. Úvod do náplně semináře, ujasnění pojmů, podmínky k zápočtu. Vysvětlení principů webu

2.0, dynamiky změn on-line prostředí, vymezení oblastí zájmu.

2. Definování studentských projektů - Facebook pages případně jiné metody využití sociálních médií pro marketing (Twitter, YouTube atd.), představení jednotlivých služeb a jejich možností.

3. Teoretické zakotvení sociálních médií v rámci studia nových médií, využití soc. médií v akademické praxi i pro jednotlivce-profesionála.

4. Využívání sociálních médií pro marketing, konkrétní příklady v komerčním i neziskovém sektoru, best practices, diskuse.

5. Review projektů - konkrétní analýzy, prezentace pro ostatní týmy, diskuse.

6. Business intelligence, social media analytics, influencers, šíření informací (memy).

7. Social media monitoring, současný stav a trendy, používání konkrétních nástrojů v praxi.

8. Host z praxe

9. Diskuse nad výsledky studentských projektů, závěry, zápočet.

Anotace

Seznámit studenty se základy využití sociálních médií v několika oblastech: pro profesionální (osobní) využití a v akademické sféře, využití v komerčním sektoru - marketing, business inteligence, monitoring sociálních sítí. S praktickými příklady a nutností podílet se na konkrétních projektech.