1. Úvod do náplně semináře, ujasnění pojmů, podmínky k zápočtu. Vysvětlení principů webu
2.0, dynamiky změn on-line prostředí, vymezení oblastí zájmu.
2. Definování studentských projektů - Facebook pages případně jiné metody využití sociálních médií pro marketing (Twitter, YouTube atd.), představení jednotlivých služeb a jejich možností.
3. Teoretické zakotvení sociálních médií v rámci studia nových médií, využití soc. médií v akademické praxi i pro jednotlivce-profesionála.
4. Využívání sociálních médií pro marketing, konkrétní příklady v komerčním i neziskovém sektoru, best practices, diskuse.
5. Review projektů - konkrétní analýzy, prezentace pro ostatní týmy, diskuse.
6. Business intelligence, social media analytics, influencers, šíření informací (memy).
7. Social media monitoring, současný stav a trendy, používání konkrétních nástrojů v praxi.
8. Host z praxe
9. Diskuse nad výsledky studentských projektů, závěry, zápočet.
Seznámit studenty se základy využití sociálních médií v několika oblastech: pro profesionální (osobní) využití a v akademické sféře, využití v komerčním sektoru - marketing, business inteligence, monitoring sociálních sítí. S praktickými příklady a nutností podílet se na konkrétních projektech.