1/ 18. 2. Socializujeme se - úvodní hodina 2/ 25. 2.
Kolik sítí znáš, tolikrát jsi člověkem - typologie sociálních médií 3/ 4. 3. Stará dobrá nová média - stará vs. nová média 4/ 11. 3.
Moje značka - brand v sociálních médiích 5/ 18. 3. Jak o tom přemýšlet - konkrétní strategie brandu 6/ 25. 3.
Jak to změřit - cíle, měření a monitoring působení v sociálních médií 7/ 1. 4. Co tam dávat - tvorba obsahu 8/ 8. 4.
Co furt máte s tím Facebookem - Facebook jako sociální médium No. 1 9/ 15. 4. Ani Facebook není zadarmo - placené reklamní formáty napříč sociálními médii 10/ 22. 4.
Jak prodávat - komerční sféra v sociálních médiích (host) 11/ 29. 4. Co získají neziskovky - neziskový sektor v sociálních médiích (host) 12/ 6. 5.
Ve službách politiky - politický marketing a krizová komunikace (host) 13/ 13. 5. Ukažte se! - Prezentace projektů
Výběrový seminář Marketing v sociálních médiích seznámí studující s marketingovými aspekty sociálních médií. Seminář vede k teoretickému pochopení podstaty fungování značky v sociálních médiích, a zároveň neopomíjí ani praktickou stránku vytváření obsahu, best practices a další potřebné know how.
Hlavním cílem semináře je připravit studující na pozici "social media specialisty".