Charles Explorer logo
🇨🇿

Multimediální projekt

Předmět na Filozofická fakulta |
ANM50589

Sylabus

Harmonogram předmětu (a závazné termíny vážící se k jednotlivým krokům)

I. návrh řešení projektu: Každý zformovaný tým prostřednictvím svého vedoucího předloží garantovi předmětu návrh řešení projektu, ve kterém budou jednoznačně rozděleny role jednotlivých účastníků, bude specifikováno jejich konkrétní zapojení do projektu a svěřená zodpovědnost (každý tým má pravě jednoho vedoucího). Návrh dále bude obsahovat promyšlený projektový plán (připravený v návaznosti na harmonogram předmětu), ze kterého bude jednoznačně patrné, co bude týmem vytvořeno a doručeno k jakému termínu. Dokument ve své nejobsáhlejší části odpovídající formou nabídne podrobný popis týmového návrhu řešení projektu. Dokument musí být doplněn o dvě předepsané přílohy (harmonogram a časovou osu).Návrh řešení projektu není jednostranným vyjádřením představy týmu o možném řešení, nýbrž se jedná o jednotný, s garantem projektu prodiskutovaný a klientem odsouhlasený promyšlený plán (tým se musí před jeho vypracováním alespoň jednou setkat s klientem), který má jasně pojmenováné cíle i to, jakým způsobem jich bude dosaženo.(Pokud není návrh řešení projektu předložen včas, v odpovídající podobě, není schválený klientem nebo jiným závažným způsobem nevyhovuje, garant předmětu jej může ukončit a projekt neprodleně rozpustit. V případě, že návrh obsahuje drobné nedostatky, které může tým na základě ústní zpětné vazby dopracovat, vstupuje do hry deadline pro předložení přepracovaného návrhu řešení projektu, týden po deadlinu původním.)

II. ústní zpětná vazba (online): Každý řešený projekt obdrží ústní zpětnou vazbu zvlášt od garanta předmětu na návrh řešení projektu. Účast je povinná pro vedoucí týmu, doporučená pro všechny členy týmu, přesný čas si rezervuje vedoucí týmu v příslušném dokumentu.

III. povinná konzultace (online): Každý řešený projekt se musí zúčastnit konzultace s garantem předmětu k postupu řešení projektu. Účast je povinná pro vedoucí týmu, doporučená pro všechny členy týmu, přesný čas si rezervuje vedoucí týmu v příslušném dokumentu.

IV. prezentace postupu projektu "v polovině": Každý tým vystoupí na tomto průběžném setkání a formou PPTX prezentace představí ostatním týmům v detailu svůj dosavadní postup při řešení projektu i úkoly, které mají ještě před sebou. Po vystoupení každého týmu následuje diskuse. Účast je povinná pro všechny členy týmu.

V. a VI. povinná konzultace (online): Každý řešený projekt se musí zúčastnit konzultace s garantem předmětu k postupu řešení projektu. Účast je povinná pro vedoucí týmu, doporučená pro všechny členy týmu, přesný čas si rezervuje vedoucí týmu v příslušném dokumentu.

VII. závěrečná neveřejná prezentace: Každý tým vystoupí na závěrečných neveřejných prezentacích a formou PPTX prezentace představí ostatním studujícím svůj projekt a jeho výsledky. Po vystoupení každého týmu následuje diskuse. Účast je povinná pro všechny členy týmu.

VIII. závěřečná veřejná prezentace: Každý tým vystoupí na závěrečných veřejných prezentacích a formou PPTX prezentace představí ostatním studujícím, absolventům, oborovým přátelům, klientům i veřejnosti svůj projekt a jeho výsledky. Po každém vystoupení následuje 5 minut pro dotazy z publika a moderátora. Členové týmu se dostaví s půlhodinovým předstihem na místo a finální verzi prezentace budou mít s sebou na flashdisku.

IX. odevzdání kompletních podkladů pro zveřejnění projektu & získání atestace (23. 6.): Kompletní podklady pro zveřejnění projektu ve výstavní síni multimediálních projektů SNM musí být vypracovány podle definované šablony a doručeny popsaným způsobem ve stanoveném termínu, aby mohl tým získat atestaci.

Anotace

Těžiště předmětu spočívá v řízené projektové činnosti studentských týmů, které si tak mohou vyzkoušet řešení projektu od začátku až do konce. Týmy během semestru realizují reálné projekty, průběžně svůj postup konzultují s klientem a garantem projektu/předmětu, a svůj postup prezentují i sobě navzájem.

Nabídka projektů je každý rok jiná a jejich témata jsou definována dle aktuálních společenských potřeb, svým zaměřením pokrývají celou šíři novomediálního oboru.