22.2.Bar: Téma, úkoly, Co je Ambientní architektura, příklady zajímavých barů: Bar - co s barem?29.2. Bar: Aktivní příprava Interaktivního baru, Prezentace prvních nápadů.14. 3.
Bar: práce společně s architekty, návštěva prostor, příprava součástí18.3. Studentská noc! Realizace Baru!!!!21.3.
PET(ch)air: testy PET(ch)airs, návštěva IIM a Molabu, 28.3. PET(ch)air: prezentace individuálních idejí, Vývoj a aplikace interaktivity na PET (ch)airs, vytvoření dvojic?4.4.PET(ch)air: fyzické testy s PET(ch)air v MOLABu11.4.
PET(ch)air: prezentace výsledků18.4. Živé domy: jaká story?25.4. Živé domy: počátek spolupráce s architekty, výběr návrhu ke zpracování2.5. Živé domy: krátká animace/hra?9.5. Živé domy: krátká animace/hra?16.5. Konzultace a dokončování společně s architekty...23.5.
Prazentace, aplikace prezentace na FA, ale může viset asi kdekoliv.
Nejdříve se dohodneme, co budeme chápat pod slovem ambientní ve spojení s architekturou a médii. Seminář se bude zabývat interakcí architektury a uživatele a výstupy budou real-time teorie v praxi.
Budeme aktivně spolupracovat s předmětem Ambientní bar na FA ČVUT. Půjde o hru a experiment, o navrhování ambientně inteligentních schémat (prostorů, věcí) a jejich praktickém testování. Seminář bude rozdělen do tří částí, které se v různých podobách budou zabývat interakcí s architekturou/designem.
Studenti si v prvním krátkém úkolu vyzkouší návrh interaktivního a nebo dokonce ambientního baru (platformy pro DJ), kde se očekává též praktické testování při použití na veřejné akci. Druhým úkolem bude vymyslet vhodné typy interakce na prototypech PET(ch)air, vyvinutých v rámci výzkumu na FA.
V sedátkách PET(ch)air je již nainstalován hardware, bude tedy možné interakci hned prakticky vyzkoušet a to například na studentské noci na fakultě strojní ČVUT. Třetí úkol je nazván "živé domy" a půjde o "oživování" studentských architektonických návrhů pomocí nových médií.
Ve všech případech půjde o inovativní přístup ke klasickým principům prezentace architektury s reálnými výstupy.