Úvod do interaktivního designu a výběr designové výzvy
Explorační uživatelský výzkum (úvod, příprava, provedení, vyhodnocení a předání)
Návrh průchodu službou (blueprints, user flows)
Základní principy vizuálního designu a návrhu uživatelských rozhraní
Tvorba interaktivního prototypu mobilní aplikace (nebo webu)
Přístupnost a použitelnost
Etika v designu
HCD (Human-centered design) a UX (User Experience Design)
Evaluativní uživatelský výzkum (příprava, provedení, vyhodnocení, prezentace)
Předmět poskytuje studentům základní teoretické znalosti a praktické dovednosti pro vytváření interaktivní struktury, návrh grafického řešení, tvorbu scénáře a režijní vedení interaktivní multimediální aplikace s experimentálním uměleckým či poznávacím (vzdělávacím) obsahem. Cílem předmětu je umožnit studentům získat přehled o teoretických reflexích principů návrhů designu a získat praktické zkušenosti v této oblasti.