- i specificky edukační.
\r\nPerformativně dramatický koncept edukace.
\r\nUčitelství jako scénická (performativní) profese.
\r\nScénické formy a metody v edukaci.
\r\nScénické postupy \"ve službách\" různých předmětů i jako samostatné metody.
\r\nEdukační funkce a cíle scénických postupů.
\r\nPraktikum scénických postupů.
\r\nZápočet = aktivní účast.
\r\nPlní částečně i úkol předmětu: APDV10002 Dramatická výchova a hraní rolí ve výchově.
\r\nPozor! Předmět = 3 vyčovací hodiny (praktické činnosti).
\r\nAktuální literatura k předmětu je pod tlačítkem - Literatura ke kurzům za osobním profilem vyučujícího: http://pedagogika.ff.cuni.cz/node/15?q=node/15#JV
\r\n","inLanguage":"cs"}]}
TÉMATA:
Scéničnost a problémovost, resp. divadelnost a dramatičnost jako principy
- obecně behaviorální (životní…) - i specificky edukační.
Performativně dramatický koncept edukace.
Učitelství jako scénická (performativní) profese.
Scénické formy a metody v edukaci.
Scénické postupy "ve službách" různých předmětů i jako samostatné metody.
Edukační funkce a cíle scénických postupů.
Praktikum scénických postupů.
Zápočet = aktivní účast.
Plní částečně i úkol předmětu: APDV10002 Dramatická výchova a hraní rolí ve výchově.
Pozor! Předmět = 3 vyčovací hodiny (praktické činnosti).
Aktuální literatura k předmětu je pod tlačítkem - Literatura ke kurzům za osobním profilem vyučujícího: http://pedagogika.ff.cuni.cz/node/15?q=node/15#JV