Charles Explorer logo
🇨🇿

Telefonická krizová intervence

Předmět na Filozofická fakulta |
APS300106

Sylabus

1. Krize z úhlu pohledu TKI (telefonické krizové intervence)

2. Pracoviště TKI a jejich místo v systému psychosociálních služeb

3. Vybrané krizové situace v TKI

4. Krize a normalita

5. Proces krizové intervence a jeho modifikace v TKI

6. Posouzení

7. Plánování

8. Provedení

9. Vyhodnocení

10. Umění efektivní komunikace v TKI

11. Vybrané techniky a strategie v TKI

12. Možnosti a meze práce v TKI, psychosociální síť

Anotace

Kurz Telefonická krizová intervence si klade za cíl formulovat základy znalostí a dovedností vážících se k práci na krizovém telefonu.

Kurz rozvíjí znalosti o lidské krizi a traumatu a aplikuje znalosti o metodě krizové intervence.

Rozsah vzdělávacího programu nenahradí současné výcviky (jsou k dispozici v min. rozsahu 100 hodin) a nekvalifikuje frekventanty k práci na lince důvěry.