1. Krize z úhlu pohledu TKI (telefonické krizové intervence)
2. Pracoviště TKI a jejich místo v systému psychosociálních služeb
3. Vybrané krizové situace v TKI
4. Krize a normalita
5. Proces krizové intervence a jeho modifikace v TKI
6. Posouzení
7. Plánování
8. Provedení
9. Vyhodnocení
10. Umění efektivní komunikace v TKI
11. Vybrané techniky a strategie v TKI
12. Možnosti a meze práce v TKI, psychosociální síť
Kurz Telefonická krizová intervence si klade za cíl formulovat základy znalostí a dovedností vážících se k práci na krizovém telefonu.
Kurz rozvíjí znalosti o lidské krizi a traumatu a aplikuje znalosti o metodě krizové intervence.
Rozsah vzdělávacího programu nenahradí současné výcviky (jsou k dispozici v min. rozsahu 100 hodin) a nekvalifikuje frekventanty k práci na lince důvěry.