1. Komunikační cvičení; Gramatika: přípona -kor, odlučování slovesných předpon. 2.
Přejeme brzké uzdravení; Gramatika: osobní přivlastňovací přípony v jednotném čísle, přivlastňovací vazba. Infinitiv, pomocná slovesa ve spojení s infinitivem. 3.Komunikační cvičení; Gramatika: jak vyjádřit sloveso míti? Mettől meddig? 4.
Komunikační cvičení; Gramatika: tvoření potencionálních sloves pomocí -hat, -het. Nepravidelná slovesa van, megy, jön, eszik, iszik, vesz, visz, hisz. 5.
Na návštěvě; Gramatika: Osobní přivlastňovací přípony v množném čísle, vlastnictví v množném čísle. 6. Rodina, rodinní příslušníci; Gramatika: Shrnutí přivlastňování.
Přípona -ék. 7. Komunikační cvičení; Gramatika: určité časování. 8.
V restauraci; Gramatika: určitý a neurčitý předmět. Pádová koncovka instrumentálu -val, -vel. 9.Den v Budapešti; Gramatika: určité časování sloves, končících v základním tvaru na sykavky.
Slovesné předpony k vyjádření vidu. 10. Komunikační cvičení; Gramatika: kell, lehet, tilos, szabad atd. ve spojení s infinitivem. 11.
Co hrají v divadle? Gramatika: ohýbání ukazovacích zájmen. 12. Komunikační cvičení; Gramatika: tvoření adverbií pomocí -n, -an, -en. 13.
Opakovací lekce.
Vstupní jazyková kompetence studenta odpovídá stupni A1 Evropského referenčního rámce pro jazyky. Výuka je zaměřena na rozvíjení základních komunikačních schopností, osvojování gramatiky a na rozšíření slovní zásoby (v oblasti humanitních a společenských věd).
Po absolvování kurzu je student schopný porozumět pojmům běžné konverzace (např. informacím o rodině, o práci, studiu) a zároveň transformovat jednoduché věty. Cílem výuky je u studentů kontinuálně budovat aktivní znalost maďarského jazyka a naučit je komunikovat v běžném životním prostředí.
Výstupní jazyková kompetence studenta odpovídá stupni A2 Evropského referenčního rámce pro jazyky.