1) Zpětná vazba k letním praxím a kazuistikám
2) Systematická praktická výuka: mobilizace kloubů, postizometrická relaxace
3) praktický nácvik metodik na neurofyziologickém podkladě: Vojtova reflexní lokomoce, Proprioceptivní neuromuskulární facilitace, Bobath koncept
4) základní seznámení s metodikami: Dynamická neuromuskulární stabilizace, Akrální koaktivační terapie, Metoda Ludmily Mojžíšové, Stabilizační a Mobilizační Systém, Metoda sestry Kenny, Motorické programy aktivující terapie, Bazální programy a podprogramy, C Mindfulness-Based Stress Reduction, Brügger koncept, Metodika dle McKenzieho, Canisterapie, Feldenkraisova metoda, pronikání východních technik do fyzioterapie (jóga, Tchaj-ťi, Čchi-kung), a využití současných moderních technologií v léčebné rehabilitaci....
Studenti se seznámí se širokou škálou fyzioterapeutických konceptů a metod, porozumí teoretickým východiskům jejich aplikace a naučí se prakticky používat základní techniky (měkké techniky - kůže, podkoží, fascie, sval, jizvy, postizometrická relaxace, mobilizace periferních kloubů) a klíčové prvky složitějších metod na neurofyziogickém podkladě (například Vojtova reflexní lokomoce, Proprioceptivní neuromuskulární facilitace, Bobath koncept).
Zároveň začínají pracovat na bakalářské práci. Studentům jsou nabídnuta témata řešená na klinice nebo jsou motivováni k navržení vlastního tématu. Najdou si vhodn ého vedoucího práce, který je vede při zpracování rešeršní práce ke zvolené problematice (seminární práce, která je jednou z podmínek zápočtu v zimním semestru). Pod vedením vedoucího práce ve spolupráci s metodikem (v rámci povinně volitelného předmětu Metodologie psaní bakalářské práce) pak v letním semestru zpracovávají informovaný souhlas k tématu bakalářské práce (jednou z podmínek zápočtu v předmětu FT II. v letním semestru).