Charles Explorer logo
🇬🇧

.

Class at Third Faculty of Medicine |
CDH012P3

This text is not available in the current language. Showing version "cs".Annotation

Bez ekonomiky a managementu se neobejde žádná soukromá či státní organizace, podnik, firma. K naplnění vizí a cílů jsou používány jednotlivé efektivní procesy, tak aby firma dospěla k cíli díky dobrému rozhodování a kvalitně nastavenému systému celkového řízení společnosti. Nedílnou součástí managementu jsou marketingové strategie, které uvádí a stabilizují firmu na trhu.

Student po úspěšném absolvování předmětu Ekonomika zná základní teoretické a metodologické poznatky z oblasti makroekonomie a mikroekonomie, je schopen využít informace o podnikání - základy managementu, ekonomického vedení, tvorby marketingové strategie, vyhodnocování výsledků a sestavení podnikatelského plánu ve vlastní podnikatelské činnosti. Je seznámen s problematikou daňové evidence, dovede aplikovat poznatky z daňové problematiky v podnikání, je seznámen s problematikou veřejného zdravotního pojištění a sociálního zabezpečení a poznatky dovede využít pro výstupy z těchto oblastí.