Charles Explorer logo
🇬🇧

Social Marketing

Class at Third Faculty of Medicine |
CEM014P2

This text is not available in the current language. Showing version "cs".Syllabus

1.      Sociální marketing v kontextu primární prevence a ekonomiky nemocí

2.      Příklady kampaní, charakteristika úspěšné kampaně, marketingový mix

3.      Využití formální autority, efektivní a neefektivní zdravotně výchovná činnost, osnova sociálně marketingového plánu, projektový tým, evaluace, rozpočet intervenčního programu

4.      Nástroje sociálního marketingu, marketingový výzkum, zákon o reklamě

5.      On - line marketing

6.      Sociálně marketingový plán pro intervenční program/kampaň, šablona marketingového plánu

7.      Definice problému, odborná východiska, kredibilní informační zdroje, životní styl, rizikové faktory, morbidita a mortalita,  behaviorální studie

8.      Definice intervenčního záměru, cílů (SMART), cílové skupiny, výstupu a dopadu

9.      Rozdíl mezi motivací a manipulací, motivační kolo změny, individuální a skupinové intervence

10.  Základy copywritingu – vytváření kreativních textů z odborných podkladů

11.  Návrh vlastního marketingového plánu/kampaně, popis výsledného produktu

12.  Indikátory monitoringu a indikátory efektivity, ověření navržených aktivit v rámci Focus Group, dotazník pro Focus Group

13.  Prezentace prefinálního návrhu kampaně, zpětná vazba, modifikace návrhu

14.  Prezentace finálního návrhu kampaně

This text is not available in the current language. Showing version "cs".Annotation

Obsah předmětu bude zaměřen na postup při

• definování problému týkajícího se rizikového faktoru životního stylu

• definování intervenčního záměru CO, PRO KOHO, KDE, JAK

• definování cílové skupiny a segmentu cílové skupiny

• definování cílů intervence dle zásad SMART

• definování výstupu, zásahu a dopadu

• motivaci k rozhodování ve prospěch zdraví s využitím marketingového mixu a hledání benefitů a bariér mezi stávajícím a požadovaným chováním

• návrhu sociálně marketingového plánu k vybranému rizikovému faktoru životního stylu

• copywritingu odborných textů

• pilotním ověření návrhu v rámci Focus Group

• evaluačním procesu: indikátory monitoringu a indikátory efektivity.