Angličtina 1.ročník Zimní semestr
Faculty of Pharmacy and the Course of Study
Life at the University
The Classification of Science
Chemistry ? Chemical Substances
Chemistry ? Solutions
In the Chemical Laboratory
Instructions and Regulations in the Laboratory
National Health Service Worldwide
National Health Service in the Czech Republic
Biologyo Plant Body
Herbaceous Plants in Medicine and Pharmacy
Everyday Use of Herbaceous Plants
Immunology
Letní semestr
Boosting Our Immunity, Ways of Relaxation, Healthy Lifestyle
HIV and AIDS
Cancer
Pharmaceutical Research and Treatment of Incurable Diseases
Epidemiology
Epidemics in the Current World, Ways of Prevention
Micro-organisms
Micro-organisms and their Influence on Everyday Lives
Medical Psychology
Pharmaceutical Psychology
Alternative Medicine
Homeopathy
First Aid
Techniques and Procedures of First Aid
Němčina 1.ročník Zimní semestra.
Gegenstand, Aufgaben und Einteilung der Chemie
Die chemischen Elemente
Physikalisches Gemisch und chemische Verbindung
Oxide, Säuren, Basen und Salze
Kohlenstoff oder/und ein anderes Element
Organische Verbindungen b.
Hochschulstudium ? Studium an der pharmazeutischen Fakultät
Hradec Králové ? die Stadt, wo ich studiere
Lernen wir Fremdsprachen!
Familienleben
Wohnungsprobleme
Freizeit, Hobbys o Berufswahl, mein künftiger Beruf
Letní semestr a.
Im chemischen und biologischen Labor
Zellen- und Gewebelehre
Das Mikroskop (wie mikroskopiert man)
Bildung und Wachstum der Pflanzenorgane
Rosengewächse oder/und eine andere Pflanzenfamilie
Heilpflanzen (Bedeutung, Sammeln, Trocknen?)
Maiglöckchen oder/und ein anderes Heilkraut
Die Objekte der Pharmakognosie b.
Meine ersten Erfahrungen mit dem Studium der Pharmazie
Was zeige ich meinem deutschen Freund in der Tschechischen Republik
Heidelberg und andere deutsche bzw. österreichische und schweizerische Städte
Urlaubstips
Massenmedien: Fernsehen, Radio, Zeitschriften, Zeitungen?
Francouzština1.ročník Zimní semestra.
Pharmacie contemporaine
Histoire de la pharmacie
Paracelse
Etudes de pharmacie en France
La structure de l´atome
Chimie minérale
Chimie organique
Principaux types de réactions
Laboratoire chimique et biochimique
L´eau b.
Curriculum vitae, questionnaire
Lettre
L´Enseignement en République tch?que o L´homme et son passé
La science aujourd´hui
La pratique ? travaux de laboratoire
Officine
Letní semestr a.
Cellule
Bactéries et virus
Anatomie végétale
Physiologie végétale
Plantes médicinales
R?gne animal
Laboratoire de biologie: dissection d´un petit mammif?re
Corps humain et ses fonctions b.
Le génie génétique
Le Sida
Protection de la nature
Expérience personnelle ? travaux dans le laboratoire
Proc?s-verbal
Diététique
Style de vie
Enfant, étapes de la vie
Výuka jazyků v rámci odborné jazykové přípravy je nepovinná. Studenti musí však složit zkoušku z jednoho světového jazyka do konce 2.ročníku. Program odborné jazykové přípravy je plánován na 4 semestry (1. a 2.ročník magisterského studia)a pokrývá svým rozsahem požadavky ke zkoušce na konci 2.ročníku. Posluchači si mohou zapsat kurzy odborného jazyka pouze pro celý ročník, tj. oba semestry 1. ročníku nebo / a oba semestry 2.ročníku. Účast na seminářích a složení zápočtu jsou pak pro ně povinné a směřují k úspěšnému vykonání zkoušky.
V rámci seminářů se studenti seznamují s odbornou slovní zásobou a stylem odborného textu. Výuka odborného jazyka je propojena s obecnými tématy a doplněna konverzací se zaměřením na upevňování a rozvíjení všech jazykových dovedností.
Cílem výuky je prohloubení znalostí jazyka na úrovni středně pokročilý až pokročilý (úroveň B2-C1 podle EJP) a zvládnutí odborné slovní zásoby a gramatických struktur do té míry, aby byl student schopen dorozumět se na běžné i odborné úrovni, hovořit o své specializaci, číst v originále odbornou literaturu a písemně se vyjadřovat k problematice svého oboru.