\r\n
4. Tradiční koncepty a systémy ctností (PhDr. Mgr. Pavel Seknička, Ph.D.)
5. Moderní koncepty hodnot – etický (filozofický), sociální, institucionální (PhDr. Mgr. Pavel Seknička, Ph.D.)
\r\n6. Etické hodnoty trhu a hospodářské činnosti. (PhDr. Mgr. Pavel Seknička, Ph.D.)
\r\n7. Etický kodex a jeho operacionalizace (PhDr. Mgr. Pavel Seknička, Ph.D.)
\r\n8. Etické kodexy v praxi (PhDr. Mgr. Pavel Seknička, Ph.D.)
9. Společenská odpovědnost podniku jako významná součást kultury a etiky v podnikání (PhDr. Mgr. Pavel Seknička, Ph.D.)
\r\n10. Kulturní a etické aspekty corporate governance (PhDr. Mgr. Pavel Seknička, Ph.D.)
\r\n11. Teorie zájmových skupin – koncepce využitelné pro etiku v podnikání. (PhDr. Mgr. Pavel Seknička, Ph.D.)
\r\n12. Společenská odpovědnost podniku na příkladu advokátní kanceláře. (Marcela Hogenová)
\r\n13. Etický a sociální audit jako nástroj zkvalitnění etického řízení. Ověřování firemní kultury – nová role interního auditu. (PhDr. Mgr. Pavel Seknička, Ph.D.)
\r\n14. Etika a integrita ve veřejné a státní správě (PhDr. Mgr. Pavel Seknička, Ph.D.)
\r\n15. Profesní etika (PhDr. Mgr. Pavel Seknička, Ph.D.)
","inLanguage":"cs"},{"@type":"Syllabus","text":"\r\nIntroductio to business ethics (Úvod do etiky v podnikání)
\r\nEthical limits market (Etické limity trhu)
\r\nValue tradicions - virtue (Hodnotové tradice - ctnosti)
\r\nThree modern concepts of values - philosophical, social and institucional (Tři moderní koncepty hodnot - filozofický, sociální a institucionální)
\r\nMarket value and economic practice (hodnoty trhu a ekonomické praxe)
\r\nCode of ethics and its operationalization (Etický kodex a jeho operacionalizace)
\r\nEthical and socila audit as a tool the ethical management (Etický a sociální audit, jako nástroj etického řízení)
\r\nCurtural and ethical goals corporate governance and stakeholders (Kulturní a etické cíle corporate governance a teorie zájmových skupin (stakeholders))
\r\nCorporate social responsibility (společenská odpovědnost firem)
\r\nEthics and human resourse management (Etika a řízení lidských zdrojů)
\r\nProfessional ethics (Profesní etika)
\r\nIntroductio to business ethics (Úvod do etiky v podnikání)
Ethical limits market (Etické limity trhu)
Value tradicions - virtue (Hodnotové tradice - ctnosti)
Three modern concepts of values - philosophical, social and institucional (Tři moderní koncepty hodnot - filozofický, sociální a institucionální)
Market value and economic practice (hodnoty trhu a ekonomické praxe)
Code of ethics and its operationalization (Etický kodex a jeho operacionalizace)
Ethical and socila audit as a tool the ethical management (Etický a sociální audit, jako nástroj etického řízení)
Curtural and ethical goals corporate governance and stakeholders (Kulturní a etické cíle corporate governance a teorie zájmových skupin (stakeholders))
Corporate social responsibility (společenská odpovědnost firem)
Ethics and human resourse management (Etika a řízení lidských zdrojů)
Professional ethics (Profesní etika)
Compulsory elative course, resp. selective course "Business ethics" is couceived is an interdisciplinary. Basic methodological basis on the course consists of general ethics, resp. moral philosophy and general economics.
Objective of the course is to acquaint students with the key principles. Tools and methods business ethics, incluiding best practices thein operationalization in practice.