Charles Explorer logo
🇬🇧

Psychology of Marketing Communication

Class at Faculty of Social Sciences |
JJB224

This text is not available in the current language. Showing version "cs".Syllabus

1. Kritické myšlení (+ administrativa)

2. Psychologie – historie, současnost, aplikace v praxi

3. Vnímání a pozornost

4. Učení a paměť

5. –

7. Myšlení a rozhodování

8. –

9. Emoce

10. Morální psychologie

11. –

12. Osobnostní vs. situační faktory

13. Motivace a prokrastinace   (harmonogram je pouze orientační, informace o tématu aktuální hodiny lze nalézt na stránkách kurzu https://dl1.cuni.cz/course/view.php?id=4850) Normal 0 21 MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm

5.4pt 0cm

5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman";}

This text is not available in the current language. Showing version "cs".Annotation

Jednosemestrální cyklus přednášek o základech současného psychologického poznání pro studenty ne-psychologických společenskovědních a humanitních oborů. Důraz je kladen na procesy komunikace a zpracování informací.

Cílem kurzu je zprostředkovat studentům aktuální poznatky ze základních oblastí psychologie.

Po úspěšném absolvování kurzu budou studenti schopni:

- stručně popsat vývoj psychologického poznání a uvést příklady jeho aktuální aplikace;

- aplikovat poznatky o lidském vnímání a paměti v běžném životě;

- aplikovat poznatky o kognitivních a rozhodovacích procesech;

- popsat a prakticky využít úlohu emocí v komunikaci a chování;

- identifikovat zkreslení a rozhodovací chyby, k nimž je lidské myšlení náchylné;

- zohlednit motivační, osobnostní a situační faktory ovlivňující chování a myšlení.