Charles Explorer logo
🇨🇿

Sociálně-psychologické aspekty marketingové komunikace

Předmět na Fakulta sociálních věd |
JJB225

Sylabus

1. Úvod do sociální psychologie (+administrativa)

2. Výzkumné metody

3. Mezikulturní rozdíly

4. Sociální percepce a kauzální atribuce

5. Sebe-pojetí a sebe-prezentace

6. –

8. Postoje a přesvědčování

9. Konformita

10. –

11. Skupinová komunikace   (harmonogram je pouze orientační, informace o tématu aktuální hodiny lze nalézt na stránkách kurzu http://dl1.cuni.cz/course/view.php?id=4543)

Anotace

Cílem kurzu je seznámit studenty s aktuálními poznatky z oblasti sociální psychologie a možnostmi jejich využití v marketingové komunikaci, zejména s ohledem na zvýšení přesvědčivosti komunikovaných sdělení. Studenti získají přehled o základních metodách sociálně-psychologického výzkumu a osvojí si práci s primární literaturou.

Po úspěšném absolvování kurzu budou studenti schopni:

- kriticky zhodnotit realizované sociálně-psychologické studie;

- zohlednit vliv kultury na vybrané aspekty komunikace;

- využít znalosti atribučních procesů v mezilidské komunikaci;

- aplikovat základní principy efektivního přesvědčování;

- efektivně řídit skupinovou komunikaci.