1. Úvod do sociální psychologie (+administrativa)
2. Výzkumné metody
3. Mezikulturní rozdíly
4. Sociální percepce a kauzální atribuce
5. Sebe-pojetí a sebe-prezentace
6. –
8. Postoje a přesvědčování
9. Konformita
10. –
11. Skupinová komunikace (harmonogram je pouze orientační, informace o tématu aktuální hodiny lze nalézt na stránkách kurzu http://dl1.cuni.cz/course/view.php?id=4543)
Cílem kurzu je seznámit studenty s aktuálními poznatky z oblasti sociální psychologie a možnostmi jejich využití v marketingové komunikaci, zejména s ohledem na zvýšení přesvědčivosti komunikovaných sdělení. Studenti získají přehled o základních metodách sociálně-psychologického výzkumu a osvojí si práci s primární literaturou.
Po úspěšném absolvování kurzu budou studenti schopni:
- kriticky zhodnotit realizované sociálně-psychologické studie;
- zohlednit vliv kultury na vybrané aspekty komunikace;
- využít znalosti atribučních procesů v mezilidské komunikaci;
- aplikovat základní principy efektivního přesvědčování;
- efektivně řídit skupinovou komunikaci.