Charles Explorer logo
🇨🇿

Strategie a finanční management marketingu II

Předmět na Fakulta sociálních věd |
JJB227

Sylabus

Sylabus

1.       Úvod do předmětu;           a.       Úvod do strategického managementu: vymezení pojmů, definice funkčních strategií

2.       Strategický management:           a.       Principy, cíle

3.       Strategický management:           a.       Plánování ve strategii; vize a mise; tvorba cílů

4.       Strategický marketing:          a.       Zasazení marketingové strategie do strategie podniku;          b.      Marketingový výzkum

5.       Strategický marketing:           a.       Segmentace trhu           b.      Marketingový mix a jeho význam pro strategický marketing

6.       Strategický marketing:           a.       marketingové situační analýzy

7.       Strategický marketing:           a.        portfolio analýzy

8.       Strategický marketing:           a.       cenová strategie

9.   Strategický marketing:          a.       strategie distribučních cest          b.      volba stanoviště prodejny

10.   Strategický marketing:          a.       produktová strategie + sortimentní kříž          b.      komunikační strategie

11.   Strategický marketing:          a.       výběr vhodné strategie, její implementace a následná kontrola

12.   Strategický marketing:          a.      základy tvorby mediální strategie          b.      shrnutí učiva

13.

2. Test

Anotace

Výuka volně navazuje na předmět Strategie a finanční management I, jehož absolvování je podmínkou zápisu.

Předmět je koncipován tak, aby se student orientoval v základní problematice strategického managementu a do hloubky poznal tvorbu marketingové strategie, která je součástí podnikové strategie.

Po absolvování předmětu student umí prakticky pracovat s marketingovými situačními analýzami a zná skladbu portfolio analýz. Sám dokáže sestavit vize, mise a cíle podnik a určit cílový segment a v konečné fázi sestavit marketingovou strategii.

Praktické úkoly jsou představovány na příkladu fiktivní firmy, takže si student zkusí, jak se reálně tvoří celá strategie.

.