Charles Explorer logo
🇬🇧

Contemporary Marketing Communication

Class at Faculty of Social Sciences |
JJB252

This text is not available in the current language. Showing version "cs".Annotation

Posluchači se na konkrétních ukázkách a interaktivní formou seznámí se třemi základními problémy současné komerční, sociální a politické komunikace. První z těchto témat představuje probíhající "revoluce" v médiích a stále větší problém, jak předat ta pravá sdělení těm pravým lidem - navíc bez astronomických nákladů, které např. představují televizní spoty v hlavních vysílacích časech.

Druhým problémem je rostoucí necitelnost k marketingovým sdělením všeho druhu, neboť jejich recipienti jsou stále vzdělanější, zkušenější a mnohem vybíravější. Třetí otázku představuje krize měřitelnosti dopadu marketingových sdělení.

Pokud existuje nějaká shoda o cestách vpřed, pak marketingoví specialisté potřebují ještě více a lépe poznat spotřebitele, potřebují zapojující, bavící a tvůrčí komunikaci, plánování neutrální vůčí médiím a propojené komunikační strategie. A navíc samozřejmě i lepší finanční modely a systémy měření.

Z těchto důvodů je předmět věnován i zcela novým trendům v marketingové komunikaci.