Charles Explorer logo
🇬🇧

Markething - Online Publishing & Popular Culture I.

Class at Faculty of Social Sciences |
JJB253

This text is not available in the current language. Showing version "cs".Syllabus

ONLINE PUBLIKOVÁNÍ A POPULÁRNÍ KULTURA I. : PROGRAM ZIMNÍHO SEMESTRU 2017/2018 4. 10. 2017Představení kurzu 11. 10. 2017Populární kultura a její vývojČETBA: Henry Jenkins - Convergence Culturenebo John Fiske - Understanding Popular Culture 18. 10. 2017Bone Tomahawk: svět, který skončil včera 25. 10. 2017American Beauty: kontrakultura, neomarxismus a Antonio Gramsci 1. 11. 2017Bony a klid: Raymond Williams a structure of feeling 8. 11. 2017Terminator, Predator and Alien killed Bill Paxton: kultura obsahových remixů a transmediální vyprávění 15. 11. 2017Cannibal Holocaust: Ušokovat se k smrti! 22. 11. 2017Il nome della rosa: mira sed perversa delectatio a Umberto Eco 29. 11. 2017The Boat That Rocked: problematika copyrightu a regulace populární kultury 6. 12. 2017Dawn of the Dead: strach a ošklivost v populární kultuře a jejich proměny napříč historií 13. 12. 2017Ragnarök a Roland Emmerich: eschatologie v populární kultuře 20. 12. 2017Zakončení předmětu

This text is not available in the current language. Showing version "cs".Annotation

Kurz poskytne posluchačům základní teoretický rámec v oblastech populární kultury, nových médií a online žurnalistiky. Posluchači se budou při kurzu dále věnovat vývoji populární kultury, klíčovým východiskům kultury obsahových remixů a splývání rolí konzumentů a producentů.

Tento kurz je doporučen studentům 2. a 3. ročníku, kteří již absolvovali předměty JJB210 - Kulturní kořeny moderní společnosti a JJB238 - Kritika marketingové komunikace.