Charles Explorer logo
🇬🇧

Markething - Online Publishing & Popular Culture II.

Class at Faculty of Social Sciences |
JJB259

This text is not available in the current language. Showing version "cs".Syllabus

ONLINE PUBLIKOVÁNÍ A POPULÁRNÍ KULTURA II. : PROGRAM LETNÍHO SEMESTRU 2017/2018 21. 2. 2018Představení kurzu 28. 2. 2018Populární kultura a její vývojČETBA: Henry Jenkins - Convergence Culturenebo John Fiske - Understanding Popular Culture 7. 3. 2018Bone Tomahawk: svět, který skončil včera 14. 3. 2018American Beauty: kontrakultura, neomarxismus a Antonio Gramsci 21. 3. 2018Bony a klid: Raymond Williams a structure of feeling 28. 3. 2018Terminator, Predator and Alien killed Bill Paxton: kultura obsahových remixů a transmediální vyprávění 4. 4. 2018Cannibal Holocaust: Ušokovat se k smrti! 11. 4. 2018Il nome della rosa: mira sed perversa delectatio a Umberto Eco 18. 4. 2018The Boat That Rocked: problematika copyrightu a regulace populární kultury 25. 4. 2018Dawn of the Dead: strach a ošklivost v populární kultuře a jejich proměny napříč historií 2. 5. 2018Ragnarök a Roland Emmerich: eschatologie v populární kultuře 9. 5. 2018Zakončení předmětu 16. 5. 2018Rektorský den

This text is not available in the current language. Showing version "cs".Annotation

Kurz poskytne posluchačům základní teoretický rámec v oblastech populární kultury, nových médií a online žurnalistiky. Posluchači se budou při kurzu dále věnovat vývoji populární kultury, klíčovým východiskům kultury obsahových remixů a splývání rolí konzumentů a producentů.

Tento kurz je doporučen studentům 2. a 3. ročníku, kteří již absolvovali předměty JJB210 - Kulturní kořeny moderní společnosti a JJB238 - Kritika marketingové komunikace.