Charles Explorer logo
🇨🇿

Dějiny a teorie marketingové komunikace

Předmět na Fakulta sociálních věd |
JJB270

Sylabus

I. Marketing v historických a sociálních souvislostech

II. Vývoj marketingové komunikace v českých zemích od roku 1918

III. Vývoj marketingové komunikace v českých zemích od roku 1989

IV. Marketingový prostředí a mix  (s důrazem na komunikaci)

V. Marketing v internetovém věku

VI. Marketing 3.0 a aktuální trendy

VII. TEST

Poslední dvě hodiny prezentace esejů

Anotace

Předmět navazuje na JJB269 Sociální kontext komunikace, je tedy vhodné navštěvovat kurzy v tomto pořadí.

Kurz se zabývá dějinným vývojem marketingového komunikace, dále soudobou teorií marketingové komunikace.

Rozebírá historický vývoj marketingového myšlení v USA, Evropě i českých zemích. Seznamuje studenty s koncepty marketingového prostředí, marketingové strategie, marketingového mixu a možnostmi zkoumání komunikace v historických a sociálních souvislostech.

Dále se kurz zabývá aktuálními trendy v marketingové komunikaci, především s ohledem na české prostředí.