Charles Explorer logo
🇬🇧

Sociological Surveys in Marketing Communication

Class at Faculty of Social Sciences |
JJB272

This text is not available in the current language. Showing version "cs".Syllabus

Osnova výuky

1. Úvod do předmětu

2. Zadání průzkumu (research brief)

3. Realizace průzkumů bez agentury

4. Proces agenturního průzkumu a jeho kritické body

5. Prezentace výsledků sociologického průzkumu zadavateli

6. Pokročilé nástroje kvalitativního dotazování v marketingovém výzkumu

7. Praktikum

8. Pokročilé nástroje zpracování dat z kvantitativního dotazování v marketingovém výzkumu

9. Crowdsourcing - výzkum prostřednictvím on-line komunit

10. Neuromarketing a jeho aplikace pro potřeby sociologického výzkumu

11. Prezentace semestrálních prací -

1. část

12. Prezentace semestrálních prací -

2. část

13. Uzavření předmětu, zápočet   Podmínky k udělení KZ: závěrečný test ze zadané literatury (min 60%) vypracování (odevzdání a prezentace) seminární práce + účast na konzultacích k práci. Seminární práce - jedná se o týmovou práci. V prvním týdnu výuky si studenti utvoří pracovní týmy a v druhém týdnu výuky závazně nahlásí téma, které budou chtít zpracovat. V rámci

11. a

12. přednášky bude probíhat workshop semestrálních prací, kde každý tým bude prezentovat svoji práci svým kolegům. Práce bude zpracována ve wordu, který se bude odevzdávat a v poverpointové prezentaci, jež bude sloužit jako pomůcka při prezentování práce.

This text is not available in the current language. Showing version "cs".Annotation

Výuka navazuje na předmět Propedeutika sociologických výzkumů. Posluchači by si měli dále prohloubit znalosti kvantitativních a kvalitativních výzkumů v marketingové komunikaci a využití jejich výsledků.

Dále se výuka zaměří na práci sociologických agentur, ekonomii sociologického výzkumu, kvantitativní výzkumy v akademické tradici a v marketingovém výzkumu, reprezentativitu a výběry, operacionalizaci a způsoby dotazování, pravidla dobrého dotazníku, interpretaci výsledků, atd. Z téhož důvodu se na výuce významně podílejí přední odborníci z různých výzkumných agentur.