1. Vizuální komunikace - historie, veřejný prostor, ztráta veřejného prostoru, reklama a médium, příklon k vizualitě, současné trendy
2. Beze slov - piktogram, logo, corporate identity, workshop nonverbální komunikace
3. Klíčový vizuál - vizuál jako esence reklamního sdělení, vztah vizuálu a reklamního sdělení, klíčový vizuál a jeho zpracování v nejrůznějších médiích
4. Produkt a vizuální kódy - od pracího prášku, přes čokoládu, vodku, auto, pojištění, po záchranu velryb
5. Kreativní kuchyně - detailní seznámení s náplní práce art directora, grafika, kreativního ředitele, kreativní brief, metody hledání nápadu, skici, realizace
6. Tiskový inzerát a plakát - průvodce "královskou disciplinou" reklamní kreativity, rozbor kompozice a typografie
7. Televizní reklama a web - vizuální specifika televizní reklamy, kreativní revoluce spojená s webem
2.0, web jako budoucnost, virální marketing
8. Politická reklama v demokracii - politik jako produkt, specifika politické reklamy a její rozdílnost od reklamy např. na prací prášek