Charles Explorer logo
🇬🇧

Visual Elements in the Marketing Communication

Class at Faculty of Social Sciences |
JJB277

This text is not available in the current language. Showing version "cs".Syllabus

1. Vizuální komunikace - historie, veřejný prostor, ztráta veřejného prostoru, reklama a médium, příklon k vizualitě, současné trendy

2. Beze slov - piktogram, logo, corporate identity, workshop nonverbální komunikace

3. Klíčový vizuál - vizuál jako esence reklamního sdělení, vztah vizuálu a reklamního sdělení, klíčový vizuál a jeho zpracování v nejrůznějších médiích

4. Produkt a vizuální kódy - od pracího prášku, přes čokoládu, vodku, auto, pojištění, po záchranu velryb

5. Kreativní kuchyně - detailní seznámení s náplní práce art directora, grafika, kreativního ředitele, kreativní brief, metody hledání nápadu, skici, realizace

6. Tiskový inzerát a plakát - průvodce "královskou disciplinou" reklamní kreativity, rozbor kompozice a typografie

7. Televizní reklama a web - vizuální specifika televizní reklamy, kreativní revoluce spojená s webem

2.0, web jako budoucnost, virální marketing

8. Politická reklama v demokracii - politik jako produkt, specifika politické reklamy a její rozdílnost od reklamy např. na prací prášek