2. října 2020
Představení konceptu kurzu a podmínek atestace
Seznámení studentů s povinnou a doporučenou literaturou 9. října 2020 16. října 2020 23. října 2020 30. října 2020 6. listopadu 2020 13. listopadu 2020 20. listopadu 2020
<span data-sheets-value="{"1":2,"2":"pátek 11.00–12.20"}" data-sheets-userformat="{"2":893,"3":{"1":0},"5":{"1":[{"1":2,"2":0,"5":{"1":2,"2":0}},{"1":0,"2":0,"3":3},{"1":1,"2":0,"4":1}]},"6":{"1":[{"1":2,"2":0,"5":{"1":2,"2":0}},{"1":0,"2":0,"3":3},{"1":1,"2":0,"4":1}]},"7":{"1":[{"1":2,"2":0,"5":{"1":2,"2":0}},{"1":0,"2":0,"3":3},{"1":1,"2":0,"4":1}]},"8":{"1":[{"1":2,"2":0,"5":{"1":2,"2":0}},{"1":0,"2":0,"3":3},{"1":1,"2":0,"4&
Kurz seznamuje studenty se specifiky marketingové komunikace a public relations v oblasti kultury a umění. Absolventi kurzu získají základní přehled o fungování jednotlivých kulturních oblastí (výtvarné umění, film, hudba, literatura, divadlo) na českém trhu prostřednictvím přednášek, případových studií, diskusí s hosty či exkurzí v konkrétních kulturních institucích.