Anotace:
Kurz je koncipovaný jako série praktických workshopů a v jeho průběhu si studenti budou moci vyzkoušet některé činnosti, které souvisejí s organizováním volebních i jiných marketingových kampaní. Kurz obsahově navazuje na kurz Teorie volebních kampaní z podzimního semestru.
V rámci kurzu se tak studenti podrobně seznámí se strukturou a průběhem kampaně. Vyzkouší si postupně přípravu kampaně (v letošním roce do Evropského parlamentu), jak naplánovat celou strategie a postupně její jednotlivé fáze. Sestaví si volební tým v rámci, kterého budou celý semestr pracovat, připraví volební program, sestaví kandidátní listinu. Budou pracovat na volebních materiálech, sloganech a propagaci. Součástí bude také příprava na tiskovou konferenci a mediální průprava studentů. Do kurzu budou také zvaní experti, kteří mají praktické zkušenosti s organizováním a přípravou volebních kampaní či s prací pro politiky a politické strany.