Charles Explorer logo
🇬🇧

Role of Research in Political and Commercial Campaigns

Class at Faculty of Social Sciences |
JJB293

This text is not available in the current language. Showing version "cs".Syllabus

1.       Přehled výzkumu (Martin Buchtík): 11. 10. 2017 a.       Kdy se poptává výzkum b.      Jak se poptává výzkum, kvalita výzkumu c.       Medailonky výzkumných technik 2.       Sběr dat (Martin Buchtík + Michal Kunc): 25. 10. 2017 a.       Tvorba dotazníků a scénářů – chyby v dotaznících, co nepřehlédnout b.      Konceptualizace/operacionalizace. c.       Základní zpracování dat d.      Interpretace dat, chyby v interpretaci                            e.      Prezentace dat (grafy, řádkové a sloupcové četnosti). 3.    Politický výzkum (Daniel Prokop): 8. 11. 2017                                          a.       Volební preference, model b.      Passport výzkumu, kvalita výzkumu c.       Publikační etika d.      Co chtějí politické strany za výzkum 4.       Výzkum životního stylu a spotřebního chování (Kožíšek): 22. 11. 2017 a.       Vybrané případové studie výzkumů b.      Představení MML-TGI 5.       Mediální výzkum (Fišer): 6. 12. 2017 a.    Nepřímé měření, představení měny (Radioprojekt, Mediaprojekt) b.     Přímé měření: ad-meter c.      Mediální plánování, plánování reklamy