Charles Explorer logo
🇬🇧

Strategic management and marketing

Class at Faculty of Social Sciences |
JJB404

This text is not available in the current language. Showing version "cs".Syllabus

Sylabus

1.       Úvod do předmětu: (19.2.)           a.       Úvod do strategického managementu: vymezení pojmů, definice funkčních strategií

2.       Strategický management: (26.2.)           a.       Principy, cíle

3.       Strategický management marketingu: (4.3.)           a.       Plánování ve strategii; vize a mise; tvorba cílů           b.       Marketingový výzkum           c.       Marketingový mix a jeho význam pro strategický marketing

4.       Strategický marketing: (11.3.)            HOST: Hanka Púllová - Proč je pro správnou strategii počáteční nastavení vizí, misí a cílů

5.       Strategický marketing: (18.3.)            a.     Segmentace trhu            b.     Marketingové situační analýzy

6.       Strategický marketing: (25.3.)           a.       Cenová strategie           b.       Náklady

7.       Strategický marketing: (1.4.)          TEST

8.       Strategický marketing: (8.4.)          a.       Strategie distribučních cest          b.       Volba stanoviště prodejny

9.      Strategický marketing: (15.4.)         a.      Produktová strategie + sortimentní kříž

10.    Strategický marketing: (22.4.)         a.      Portfolio analýzy komunikační strategie

11.   Strategický marketing: (29.4.)          a.       Reading week: Trendy v podnikové praxi

12.   Strategický marketing: (6.5.)         a.      Výběr vhodné strategie, její implementace a realizace

13.   Strategický marketing: (13.5.)         a.     Shrnutí a doplnění učiva

This text is not available in the current language. Showing version "cs".Annotation

Předmět je koncipován tak, aby se student orientoval v základní problematice strategického managementu a do hloubky poznal tvorbu marketingové strategie, která je součástí podnikové strategie.

Po absolvování předmětu student sám dokáže definovat vize, mise a cíle podniku, určit cílový segment a v konečné fázi sestavit marketingovou strategii.