Charles Explorer logo
🇬🇧

Media Research in the Czech Republic

Class at Faculty of Social Sciences |
JJM155

This text is not available in the current language. Showing version "cs".Syllabus

* Stručný program přednášek:

1)      Historie, smysl, základní rozdělení a základní rysy mediálních výzkumů v ČR

2)      Důležitost mediálních výzkum - mediální výzkumy jako základní kámen mediálního trhu, základní mediální výzkumy po media tipech

3)      Výzkum sledovanosti televize a jeho aplikace (TV metry) I

4)      Výzkum sledovanosti televize a jeho aplikace (TV metry) II

5)      Výzkum čtenosti tisku - MEDIA PROJEKT

6)      Internet jako médium - výzkum internetu - NET MONITOR

7)      Výzkum poslechovosti rádia - RADIO PROJEKT

8)      Výzkum venkovní reklamy  - OOH (Out of home)

9)      Projekt MML, monitoring médií

10)    Trendy mediálního výzkumu v ČR a ve světě, shrnutí Kurz bude zakončen písemným testem

Annotation

The main focus of the course is current situation of the media research in the Czech Republic.

Pro tento dotaz bohužel nemáme k dispozici žádné další výsledky.