Charles Explorer logo
🇨🇿

Mediální výzkum v ČR

Předmět na Fakulta sociálních věd |
JJM155

Sylabus

* Stručný program přednášek:

1)      Historie, smysl, základní rozdělení a základní rysy mediálních výzkumů v ČR

2)      Důležitost mediálních výzkum - mediální výzkumy jako základní kámen mediálního trhu, základní mediální výzkumy po media tipech

3)      Výzkum sledovanosti televize a jeho aplikace (TV metry) I

4)      Výzkum sledovanosti televize a jeho aplikace (TV metry) II

5)      Výzkum čtenosti tisku - MEDIA PROJEKT

6)      Internet jako médium - výzkum internetu - NET MONITOR

7)      Výzkum poslechovosti rádia - RADIO PROJEKT

8)      Výzkum venkovní reklamy  - OOH (Out of home)

9)      Projekt MML, monitoring médií

10)    Trendy mediálního výzkumu v ČR a ve světě, shrnutí Kurz bude zakončen písemným testem

Anotace

Předmět se zabývá historií, současným stavem a souvislostmi mediálních výzkumů v ČR. Především se týká výzkumů, které mapují jednotlivé mediální tipy z hlediska jejich výkonnosti, tj. sledovanosti, poslechovosti, čtenosti atd.

Předmět se věnuje těm nejrozsáhlejším a nejdůležitějším mediálním výzkumům. Výsledkem předmětu by mělo být vysvětlení a pochopení mediálních výzkumů pro fungování celého mediálního trhu v souvislostech.

Pro tento dotaz bohužel nemáme k dispozici žádné další výsledky.