Charles Explorer logo
🇬🇧

Digital Communication

Class at Faculty of Social Sciences |
JKB014

This text is not available in the current language. Showing version "cs".Syllabus

Kurz se skládá ze čtyř na sebe navazujících obsahových celků:

1. Vývoj a teoretická východiska digitální komunikace a nových médií (Hana Moravcová)

2. Online marketingová komunikace a tvorba digitální komunikační strategie; zadání skupinové práce (Tomáš Jindříšek)

3. Aktuální témata, které rezonují světem digitální komunikace (hosté)

4. Prezentace studentských komunikačních kampaní, diskuse a zpětná vazba Moodle: https://dl1.cuni.cz/course/view.php?id=15830 (V Moodle: seznam literatury, prezentace z přednášek, odevzdání úkolů).

This text is not available in the current language. Showing version "cs".Annotation

Kurz seznamuje studenty se základními koncepty a trendy v oblasti nových médií. Cílem předmětu je poskytnutí teoretického základu, který studenti využijí v dalším studiu jednotlivých oblastí nových médií a marketingové komunikace, a představit aktuální trendy a otázky, které jsou v oblasti digitální komunikace v současné době důležité.