Charles Explorer logo
🇨🇿

Projekt IKSŽ - Mediální a marketingová praxe I

Předmět na Fakulta sociálních věd |
JKB109

Sylabus

Výuka nebude nutně probíhat dle stanoveného rozvrhového okna, ale dle aktuální domluvy pedagoga se studenty s ohledem na potřeby konkrétních realizovaných projektů (pedagog může po domluvě se studenty určit další termíny setkávání nad rámec stanoveného rozvrhu). Studenti se budou během celého semestru setkávat jak s pedagogem, tak sami v rámci jednotlivých týmů.

Anotace

Předmět Projekt IKSŽ – Mediální a marketingová praxe je koncipován jako projektový a je určený studentům všech tří specializací studijního programu Komunikační studia. Studenti si během semestru vyzkouší realizaci konkrétních mediálních a marketingových aktivit související s životem a aktivitami Institutu komunikačních studií a žurnalistiky.

Studenti budou pracovat pod vedením pedagoga v týmech, které by měly být sestavené tak, aby v nich byly zastoupeny všechny tři specializace Komunikačních studií. To absolventům předmětu umožní nejen získání praktických zkušeností, ale především i poznání ostatních oborů, jejich aktivit a know-how.