Sylabus 0. Úvod do tematiky: Reklama a agentura - co od nich očekáváme a jaké jsou 1. Tvorba a proces reklamní tvorby: historický náhled na reklamu z pohledu tradice, reklama v průběhu věků, tematika autorství a spoluautorství 2. Slovo a slogan 3. Reklamní text - bodycopy: jak se tvoří inzerát, leták, umění direct mailingu 4. Reklamní tvorba se zaměřením na grafiku a design: logo, packeging (obaly) 5. Vizualizace v reklamě: inzerát, billboard, city light 6. Obraz a reklamní fotografie 7. Role zvuku a hudby v reklamní tvorbě 8. Rozhlasový spot 9. Televizní spot 10. Nové výrazové prostředky a technologie soudobé reklamní tvorby 11. Kreativita v dalších reklamních aktivitách a v mediální sféře 12. Kreativita a synergie reklamních kampaní 13. Média a úloha médií při procesu tvorby