Week 1 – Šanderová, J., Jak číst a psát odborný text ve společenských vědách. Praha, Sociologické nakladatelství (SLON), 2009, s. 7, 18‒25, 30‒32.Week 2 – Kubát, M., Problém výzkumu politických stran a stranických systémů v zemích středovýchodní Evropy ‒ několik poznámek.
In: Politologický časopis ‒ Czech Journal of Political Science 3, s. 269‒275.Week 3 – Klapal, O., Co strany sdílejí na Facebooku? Analýza příspěvků českých politických stran před volbami 2010 a 2013. In: Politologická revue, 2016, 1, s. 70, 74‒75, 78‒80, 89.Week 4 – Bernard, J., Individuální charakteristiky kandidátů ve volbách do zastupitelstev obcí a jejich vliv na volební výsledky.
In: Sociologický, 2012, 48, 4, s. 614, 615‒616, 622, 626‒627, 635‒636. Week 5 – Mikeszová, M., Lux, M., Morisseau, A., Potenciální finanční nedostupnost nájemního bydlení po deregulaci nájemného – regionální perspektiva, In: Sociologický časopis/Czech Sociological Review, 2009, 45, 2, s. 315‒316, 320, 322, 325‒328, 337, 340.Week 6 – Hamplová, D., Životní spokojenost, štěstí a rodinný stav v 21 evropských zemích.
In: Sociologický časopis/Czech Sociological Review, 2006, 42, 1, s. 35–36, 37, 38, 39, 40, 42, 52.Week 7 – Pakosta, P., Proč chceme děti: hodnota dítěte a preferovaný počet dětí v České republice. In: Sociologický časopis/Czech Sociological Review, 2009, 45, 5, s. 900, 903, 907‒909, 912, 916, 922, 926‒927.Week 8 – Jarkovská, L. ‒ Lišková, K., Genderové aspekty českého školství.
In: Sociologický časopis/Czech Sociological Review, 2008, 44, 4, s. 684, 686, 690‒691, 692‒693, 695, 697.Week 9 – Chaloupková, J.‒ Šalamounová, P., Postoje k imigrantům a dopadům migrace v evropských zemích. In: Sociologický časopis/Czech Sociological Review, 2006, 42, 1, s. 57–59, 61, 63, 65, 66, 67, 69, 73, 75.Week 10 – Maren Lorenz. "Prezentace dějin na Wikipedii".
Dějiny - Teorie - Kritika 01:122-143.Week 11 – Pánek, J., Bílá hora ve stínu Mariánského sloupu. In: Český časopis historický, 2022, 118, 4, s. 867‒892Week 12 –Week 13 –
The seminar is focused on reading more complex texts in the humanities and social sciences. It focuses on primarily on the development of receptive skills (understanding of attitudes, arguments and supporting details).