1. hodina: 13. lekce 13.1 Absolutní stav podstatných a přídavných jmen13.2 Číslovky základní13.3 Čislovky řadové13.4 Infinitiv G-sloves13.5 Infinitiv se zájmennými příponami 2. hodina: 14. lekce 14.1 Imperfektum a imperativ G-sloves: znělé kmeny14.2 Imperfektum sloves I-n14.3 Imperfektum sloves I-alap14.4 Imperfektum sloves I-y14.5 Imperfektum slabých sloves (III-alap/yod)14.6 Imperfektum dutých sloves14.7. Imperfektum geminátních sloves14.8 Imperfektum sloves II-alap 3. hodina: 15. lekce 15.1 Použití imperfekta 15.2 Imperfektum se zájmennými příponami15.3 Imperfektum slabých sloves (III-alap/yod) se zájmennými příponami15.4 Imperativ se zájmennými příponami15.5 Imperativ slabých sloves (III-alap/yod) se zájmennými příponami15.6 Podstatná jména končící na -u nebo -i 4. hodina: 16. lekce 16.1 Časování sloves typu Pael (D forma)16.2 Forma Pael jednotlivých slovesných skupin 5. hodina: 17. lekce 17.1 Časování sloves typu Afel (C forma)17.2 Forma Afel jednotlivých slovesných skupin 6. hodina: 18. lekce 18.1 Časování mediální a pasívní formy sloves: Ethpeel, Ethpaal - Ettafal18.2 Časování sloves typu Ethpeel18.3 Metateze v tvarech sloves Ethpeel18.4 Formy Ethpeel v jednotlivých skupinách sloves 7. hodina: 19. lekce 19.1 Časování sloves typu Ethpaal19.2 Metateze v tvarech sloves Ethpaal19.3 Slabá slovesa (III-alap/yod) ve formě Ethpaal 8. hodina:20. lekce 20.1 Časování sloves typu Ettafal20.2 Podstatná a přídavná jména končící na -áná20.3 Zpodstatnělá participia20.4 Abstraktizování zpodstatnělých participií20.5 Další slovesné formy 9. hodina: Četba z Pešitty
Lk 24,13-35 (synoptické čtení z vetus syra S a C, Pešitty a Harkelovy revize) 10. hodina: Četba z Pešitty
Lk 24,13-35 (pokračování) 11. hodina: Četba syrské legendární prózy
Legenda o prvním nalezení pravého Kristova kříže 12. hodina: Četba syrské legendární prózy
Legenda o prvním nalezení pravého Kristova kříže (dokončení)
Předmět navazuje na KJAZ111 Syrština křesťanského starověku 1. Studenti budou dále uváděni do základnů gramatiky a syntaxe, rozšíří si slovní zásobu tak, aby zejména v druhé polovině semestru mohli číst novozákonní i starozákonní texty (Pešitta) a některé další prozaické texty starosyrské literatury.