Vstupní test, current affairs, gramatika v rozsahu kapitol 1-50 (učebnice Raymond Murphy: English Grammar in Use, 3rd edition a vyšší). Podrobný rozvrh studenti obdrží po absolvování vstupního testu prostřednictvím MS Teams.
Předmět Angličtina pro pedagogy je koncipován jako dvousemestrální (I. a II.). Je zaměřen na osvojení rozšířených jazykových kompetencí, odpovídajících úrovni intermediate (I.) a upper intermediate (II.), resp.
B1 a B1+ podle mezinárodní stupnice CEFR, s důrazem na praktické užívání cizího jazyka v akademickém prostředí se zaměřením na pedagogiku společenských věd a náboženství. První část kurzu (I.) se soustředí na upevnění základních gramatických a větných struktur, porozumění cizojazyčnému textu, mluvenému slovu a videu, přípravu ústních prezentací a rozvíjení schopnosti diskutovat o zvoleném tématu.
V druhé části kurzu (II.) budou studenti motivováni k prohloubení schopnosti samostatné práce s cizojazyčným akademickým textem formou shrnutí a prezentací a k přípravě prezentace výsledků vlastního výzkumu v oblasti společenských věd a náboženství formou stručného představení tématu bakalářské práce.