KD pro SACH:
Vlastní "já" a cíle interpersonální komunikace
Osobní marketink a syndrom vyhoření
Pozitivní program nejen v pastoračním rozhovoru
Přesilové "hry" v neverbální i verbální komunikaci
Bariéry v mezilidském vnímání
Zdvořilostní princip
Asertivní a taktické jednání
Techniky manipulativního jednání
Obrana proti manipulaci
Principiální vyjednávání
Strategie průlomu při vyjednávání
Profesionální chování při telefonování
Mediální rozhovor
KD pro SACH
Kurz rozvíjí následující schopnosti: sebepoznání, sebereflexi, vnímání a prožívání. navázání kontaktu s klientem, analýza přijímaných neverbálních , verbálních a paraverbálních signálů,uchránění osobní a profesní hranice, prevence syndromu vyhoření, vstřícné a přitom asertivní vedení rozhovoru.
KD pro Nab:
Kurz rozvíjí schopnost uvědomit si vlastní roli a osobní dispozice při jednání s lidmi. Prostřednictvím konkrétních komunikačních technik ozřejmí, jak vést rozhovor, aby jeho výsledek přinesl užitek klientovi i pedagogickému pracovníkovi, a to i ve ztížených podmínkách.