Charles Explorer logo
🇨🇿

Konstrukce herního zážitku

Předmět na Matematicko-fyzikální fakulta |
NCGD005

Sylabus

Teoretický úvod do Game User Experience

Základní koncepty a metodologie Game User Research

Co je to zábava a jak se dá měřit?

Postoje, změna postojů a počítačové hry - případová studie

Počítačové hry a vzdělávání, co zatím víme?

Nástroje Games User Research a jejich použití

Procesy sběru a vyhodnocení dat

Praktická aplikace nabytých znalostí na příkladech z praxe a vlastním projektu

Anotace

Game User Experience (GUX) a Game User Research (GUR) představují důležité disciplíny herního vývoje.

Zaměřují se na hráče, jeho psychologii a chování.

Jako akademické disciplíny GUX a GUR usilují o pochopení hráčských motivací, předpověď a interpretaci jeho akcí a porozumění způsobům, jakým lze získávat a interpretovat data získaná od hráčů k utváření lepších designových rozhodnutí. Cílem předmětu je představit základní koncepty a nástroje GUR a GUX a jejich využití v praxi.