Teoretická didakticko-pedagogická složka:
- Induktivní a deduktivní metody ve středoškolské matematice.
- Analýza výukových projektů středoškolské matematiky (učebnice a další učební materiály).
- Výukový proces středoškolské matematiky, zvláště komunikace se žákem.
- Projektování výukového procesu (příprava vyučovacích jednotek).
- Hodnocení průběhu a výsledků výukového procesu.
Praktická pedagogicko-didaktická složka:
- Příprava na pedagogickou praxi (úvodní instruktáž, zadání úkolů studentům, školní vzdělávací programy).
- Hodnocení pedagogické praxe (studentská vystoupení - sebereflexe první pedagogické praxe, analýza zkušeností studentů, hodnocení studentů vedoucími učiteli praxe).
- Pedagogicko-psychologické aspekty učitelské profese.
- Seznámení s využitím moderních technologií ve výuce (dataprojektor, počítač, interaktivní tabule, výukové programy, webové stránky).
- Seznámení s výukovými metodami s podporou technologií (tvorba výukových materiálů - počítačové prezentace, interaktivní programy, e-learning).
Proces osvojování obsahu a metod středoškolské matematiky (projektování, realizace a hodnocení). Příprava a hodnocení pedagogické praxe.
Moderní výukové metody a techniky.