Charles Explorer logo
🇨🇿

Základy vývoje počítačových her

Předmět na Matematicko-fyzikální fakulta |
NPGR038

Sylabus

2D hry: sprite-based animace, 2D kosterní animace, parallax scrolling, dlaždicové systémy, pixel art 3D hry: scéna, modely, kosterní animace, rigging 3D Rendering: shadery, stíny, částicové systémy, billboarding, screenspace efekty

Zvuky: zvukové efekty, 3D zvuk, sound engine, kompozice zvuku

Herní design, herní mechaniky

Architektura herních engine, správa assetů

Typy herních smyček. Návrhové vzory použivané při vývoji her

Síťová komunikace a multiplayer

Tvorba obsahu pro hry

Anotace

Předmět představuje stůdentům přehled základních oblastí týkajících se vývoje počítačových her. Studenti získají znalosti o aplikaci 2D a 3D grafiky, animace, návrhových vzorů, zvuků a síťové komunikace v kontextu vývoje počítačových her, stejně jako architektury herních engine a herního designu.