Charles Explorer logo
🇬🇧

Introduction to Computer Game Development

Class at Faculty of Mathematics and Physics |
NPGR038

This text is not available in the current language. Showing version "cs".Syllabus

2D hry: sprite-based animace, 2D kosterní animace, parallax scrolling, dlaždicové systémy, pixel art 3D hry: scéna, modely, kosterní animace, rigging 3D Rendering: shadery, stíny, částicové systémy, billboarding, screenspace efekty

Zvuky: zvukové efekty, 3D zvuk, sound engine, kompozice zvuku

Herní design, herní mechaniky

Architektura herních engine, správa assetů

Typy herních smyček. Návrhové vzory použivané při vývoji her

Síťová komunikace a multiplayer

Tvorba obsahu pro hry

This text is not available in the current language. Showing version "cs".Annotation

Předmět představuje stůdentům přehled základních oblastí týkajících se vývoje počítačových her. Studenti získají znalosti o aplikaci 2D a 3D grafiky, animace, návrhových vzorů, zvuků a síťové komunikace v kontextu vývoje počítačových her, stejně jako architektury herních engine a herního designu.