Charles Explorer logo
🇨🇿

Počítačová grafika pro vývoj her

Předmět na Matematicko-fyzikální fakulta |
NPGX033

Sylabus

1. Úvod

2. Přehled architektury GPU a OpenGL/DirectX

3. Architektura herní engine I: Přehled

4. Architektura herní engine II: Detaily

5. Stínovací programy (shadery)

6. Tvorba obsahu a procedurální modelování

7. Rendering I: Stíny, efekty v prostoru obrazovky, rozptyl světla pod povrchem

8. Rendering II: Pokročilé stínování

9. Rendering III: Globální osvětlení v reálném čase

10. Animation I: Ovládání kamery, animace postav a obličeje, detekce kolizí

11. Animation II: Fyzikálně založená animace tuhých a pružných těles a tekutin.

12. Optimalizace

Anotace

Tento kurz podává přehled pokročilých technologií z počítačové grafiky používaných v moderních počítačových hrách.